Tuesday, April 6, 2010

FS - KEBERKESANAN FENUGREEK SEED


Pada pengguna dan bakal pengguna FS yang amat saya hormati, ingin saya berikan sedikit penerangan tentang keberkesanan FS.

FS terbukti sebagai makanan yang menggalakkan hormon prolactin namun ianya bergantung pada individu akan tindak balas, rangsangan yang pantas pada seseorang. Disyorkan pengambilan berterusan untuk menambah susu badan. Jika tahap susu badan bertambah, pengambilan FS kami syorkan ambil secara berterusan. Pendek kata, jangan stop makan walaupun susu sudah bertambah. 

Sekali lagi, ianya bergantung pada individu. Ada yang ambil masa 24 jam sahaja untuk pertambahan susu tetapi ada yang sampai sebulan. Yang penting mesti ambil secara berterusan dan minum air secukupnya. Tindakbalas FS bergantung pada individu. 

Apa pun saya doakan yang terbaik buat pengguna FS. Usaha secara berterusan dan Insyaallah, akan sampai ke tahap yang ibu akan merasa amat 'bangga'.

Juga di dalam kertas pemakanan yang disertakan ada mengatakan product alternative lain yang disyorkan untuk masalah angin dan kembong sahaja. Product alternative itu bukan merangkumi masalah susu tidak bertambah. Harap maklum dengan penjelasan saya ni.
 

KITTIE ZEERA & MOM by VERBENA VISTA TRADING Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino